Toreba worek na drutach z Hoooked Fuzzilli lub Zpagetti.

Bardzo łatwy wzór torebki, który można wykonać na drutach z przędzy Hoooked Fuzzilli lub Hoooked Zpagetti.

Do wykonania torebki należy opanować umiejętność robienia oczek prawych oraz lewych.

Oczko prawe:

1. Włóż prawy drut od dołu. 2. Zawiń przędze wokół prawego drutu. 3. Przełóż prawy drut wraz z przędzą przez oczko na lewym drucie. 4. Wyciągnij prawy drut tak by stworzyć nowe oczko. 5. Wyciągnij lewy drut do przerobienia następnych oczek.

Ściągacz:

1. Zrób oczko lewe. 2. Zrób oczko prawe. 3. Zrób oczko lewe. Oczka prawe wyglądają jak litera „V” ,a oczka lewe są wypukłe.

Początek:
Nabierz 18 oczek i przerób 6 rzędów ściegiem pojedynczy ściągacz (na przemian oczka lewe i prawe). Zwiększ robótkę o 14 oczek i przerób 40 rzędów prawymi oczkami. Ponownie zmniejsz róbótkę do 18 oczek i przerób kolejne 6 rzędów ściegiem pojedynczy ściągacz. Zakończ luźno robótkę.

Kształtowanie torebki:
Przy pomocy szydełka połącz razem dwie strony torebki (na każdej stronie pozostaw ok. 10 cm nie zszyte). Możesz również zasznurować dwie strony. Mocno przymocuj rączkę od wewnątrz. 

Ciesz się swoją torebką!!!

Uwaga: Możesz nosić swoją torebkę do kontrastowych ubrań lub dodać kolorowe aplikacje dla ozdoby.
Torebkę można prać w pralce. Należy jednak usunąć rączkę, a samą torebkę prać w starej poszewce na poduszkę. Torebkę należy dokładnie wysuszyć.

Dodaj komentarz

Wymagane pola są oznaczone *.